Liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 grudnia 2013

30 Seconds To Mars

Cześć Wam ! :D
Troszkę już późno, ale nie mogę spać. Siedzę pod kołdrą z laptopem i zgaszoną lampką, żeby mama nie zobaczyła. xD
Miałam ciężki i nie za dobry dzień. Miałam 2 kartkówki, poprawiałam sprawdzian a babka od biologii nie pozwoliła mi poprawić zadań dodatkowych. Od razu po powrocie ze szkoły wzięłam się za ćwiczenia. Spięłam pasa i zrobiłam ich trochę więcej. Tylko ze względu na fakt, iż zjadłam dziś 2 batony. :/ Niby to nic, ale jeśli ćwiczenia mają działać to musi to współgrać z odżywianiem. Sen po części też gra rolę w odchudzaniu, no ale ja się nigdy nie wysypiam, chodź w weekendy zalegam w łóżku do 12, jak nie dłużej. ;)

Dziś chciałam opowiedzieć trochę o moim ulubionym zespole - 30 Seconds To Mars. Jestem Echelon, czyli częścią ich rodziny. To nie jest coś jak np. Directioners, oczywiście nie mam na celu obrażenia kogoś, kto jest ich fanem. Po prostu to dwie odrębne grupy. Sam Jared (wokalista zespołu) powiedział :
"We don't have fucking fans.
I hate that word.
We have a family."
Trochę o zepole
To amerykański zespół rockowy założony w 1998 roku przez aktora i wokalistę Jareda Leto i jego starszego brata Shannona. W 2003 roku dołączył gitarzysta Tomo Miličević (poprzedni dwaj gitarzyści – Kevin Drake i Solon Bixler odeszli zanim zespół zaczął koncertować). W zespole grał również Matt Wachter, który w 2007 roku odszedł, aby więcej czasu spędzać z rodziną. W wywiadzie dla Virgin Records, zespół wyznał, że nazwa „30 Seconds To Mars” jest zaczerpnięta z artykułu profesora Harvardu, który twierdzi, że postęp jest tak duży, że jeszcze za naszego życia podróż na inne planety zajmie nam tylko kilkadziesiąt sekund.

Albumy
-30 Seconds To Mars (wydana w 2002 roku)
-A Beautiful Lie (wydana w 2005 roku)
-This Is War (wydana w 2009 roku)
-Love Lust Faith +Dreams (wydana w 2013 roku)

Zespół dotychczas wystąpił w Polsce 5 razy. W czerwcu 2014 roku zagoszczą u nas po raz 6, w Rybniku. Od dziś można kupować bilety. :)

Członkowie zespołu
Jared Leto - wokal prowadzący, gitara rytmiczna, keybord
Shannon Leto - perkusja
Tomo Miličević - gitara prowadząca, keybord
(od lewej) Tomo, Jared, Shannon



Logo zespołu to feniks nazwany Mithra (imię boga-feniksa w kulturach wschodnich i rzymskiej, dosłownie: starożytny perski bóg światła i prawdy) z wpisanymi glifami, które oznaczają nazwę zespołu oraz samych członków. Znaki te (₪ ø lll ·o.) zostały wykorzystane w teledyskach „Capricorn”, „Attack” i „From Yesterday”. Glify wytatuowane mają na rękach Shannon i Tomo, a Jared tylko jeden z nich na nadgarstku. Na logo znajduje się także napis „Provehito in Altum”. Z łaciny „altum” może oznaczać zarazem „wysokości”, jak i też przeciwieństwo – „głębię”, więc znaczenie możemy interpretować indywidualnie (w języku angielskim członkowie zespołu tłumaczą to jako „launch forth into the deep”). Płyta „A Beautiful Lie” posiada nowe logo z trzema czaszkami – tzw. Trinity. Od czasu premiery albumu „This Is War” logiem zespołu jest triada, czyli trójkąt z poprzeczką w środku symbolizujący trójcę, jaką tworzą Jared, Shannon i Tomo.
TRIADA





Moja ulubiona piosenka to The Kill oraz The City of Angel.
Polecam przesłuchanie choć kilku ich piosenek, mam nadzieję, że wam się spodoba.
I do zobaczenia wkrótce Echelonowa rodzinko, w czerwcu. :*
No i wszystkim życzę dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz