Liczba wyświetleń

niedziela, 29 grudnia 2013

Moje odchudzanie

Siemka :)
Święta, święta i po świętach. Jeszcze 2 dni do sylwestra. Macie już plany? Do mnie przyjedzie przyjaciółka i będziemy świętować. ;)
W nocy wyjdziemy na ulice popatrzeć na petardy, na niebie będzie kolorowo. ;3 Szkoda mi tylko moich piesków, bo one jako zwierzęta szczególnie głośno słyszą odpalane petardy i boją się. Na szczęście moja mama przy nich będzie. 
Oprócz podziwiania myślę, że spotkamy się z moimi znajomymi. Zapoznam ich z moją przyjaciółką i mam nadzieję, że się polubią.
Przez wolne dni straciłam rachubę czasu i nawet nie wiedziałam, że dziś jest niedziela. xD Teraz sobie leżę na łóżku i oprócz pisania tego posta słucham muzyki. Teraz w głośnikach pobrzmiewa Miley Cyrus. A na nowy odcinek
Pamiętników Wampirów muszę niestety czekać aż do 24
stycznia. :/
Co do mojego odchudzania powiem tylko, że na razie jest 
dobrze. Jeszcze będę taka:


TO MOJA MOTYWACJA
A TO ZJEM, BO NIEDŁUGO KUPIĘ TAKIE OWOCKI
Któraś z Was się odchudza? Mam tu kilka takich ćwiczeń,
które ja ćwiczę lub po prostu znalazłam.
NA BRZUCH












NA NOGI I TYŁEK






No i oczywiście jeszcze Mel B - ABS, Mel B - na tyłek, 
Mel B - na nogi, Mel B - na brzuch i boczki z Tiffany.
Znajdziecie te filmiki na youtube. Ja Wam i sobie życzę
serdeczne powodzenia. Byłoby bardzo miło gdybyście pokazali,
że mnie odwiedzacie i skomentowali, będę wdzięczna i również
chętnie wpadnę na Wasze blogi.
Narazka ! :*

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA ;)
    szczegóły u mnie http://people-talking-without-speaking.blogspot.com/
    (trochę to może i głupie, ale pomaga rozpowszechnić bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym prosić o wyjaśnienie jakie to są skręty w pozycji półpompki ? :)

    OdpowiedzUsuń