Liczba wyświetleń

niedziela, 8 grudnia 2013

Zima nadeszła


Hejka ! :) Dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem.
Jaka u Was pogoda ? U mnie cały czas zimno i czasem deszcz ze śniegiem pada. :/
Pocieszam się tym, że nie długo ferie świąteczne i nie będę musiała za bardzo wychodzić z domu.
Jeśli macie jakieś pomysły co mogłabym udostępniać na moim blogu piszcie w komentarzach lub na mojego maila. Jestem otwarta na wasze propozycje a tymczasem miłej (już końcówki) niedzieli. :*
______________________________________________________
Bo w tym cały sens istnienia - żeby umieć żyć, bez znieczulenia.  

















I strzeż, mnie Boże, żebym nie złamała, piątego przykazania dekalogu, 'nie zabijaj'.

 Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę gdy zaczyna padać. Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu gdy zaczyna grzać. Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno gdy zaczyna wiać. Właśni dlatego boję się, gdy mówisz, że kochasz mnie. 















Pokaż mi granice, a ja ci pokażę jak je przekraczać.
















Dlaczego wśród róż, które mi dałeś jest 1 sztuczna?
-Gdy wszystkie zwiędną przestanę Cię kochać.


Postanowiłam zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze.
















Pytasz co u mnie? trochę się pozmieniało.
Swoje rozjebane życie powoli układam w całość.


Nie ma kurwa, że boli. Dam radę. 

Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.




1 komentarz:

  1. http://nineteen-wishlist.blogspot.com/ zapraszam do mnie, komentuj, pisz uwagi i pomysły na aska : http://ask.fm/wieteska : ))))))))

    OdpowiedzUsuń