Liczba wyświetleń

niedziela, 15 grudnia 2013

Tygodniowa nieobecność

Siemka ! :D
Nie było mnie przez tydzień, bo nie miałam kiedy pisać. Testy były, poza tym też nie miałam za bardzo ochoty. Miałam doła, ale już lepiej. :) Motywuje mnie, jeśli ludzie czytają to co piszę, komentują itp. Inaczej czuję, że nikt tu nie zagląda i że nie podoba Wam się to co tu jest. Wiem, że mało mam wpisów, postaram się być tu częściej, ale mile widziane byłyby tu komentarze. :)
Jak sami wiecie Święta coraz bliżej wielkimi krokami. Brakuje jeszcze tylko śniegu i reklamy "coraz bliżej Święta.." z Coca-colą. xd
Co chcielibyście dostać pod choinkę? Ja jeszcze się nie zastanawiałam.. Ale na pewno nie słodycze. Odchudzam się, więc one by mi nie pomogły. ;)
A propo odchudzania.. strasznie bolą mnie dziś nogi po ćwiczeniach. Oj, jutro będą zakwasy. :/ Ostro się dziś wzięłam za siebie, bo przyznam, że od czwartku się obijałam i nie miałam siły na ćwiczenia. Od teraz będę sobie tak organizować czas, aby zdążyć je zrobić. A więc od razu po powrocie ze szkoły. :)


Teraz powiem trochę o moim ulubionym serialu..
Pamiętniki wampirów
Zaczęłam go oglądać przez przypadek, kiedy nudziłyśmy się z moją koleżanką. No i w sumie tak się wciągnęłam, że teraz jest jak moje drugie życie. Ten serial wywołuje u mnie mnóstwo emocji. Radość, szczęście, smutek, złość.. Gdyby tak nie było to nie szczerzyłabym się tak do ekranu, ani nie płakała w smutnych momentach.
Jest to amerykański serial, który powstał na podstawie serii powieści L.J. Smith; emitowany na kanale CW od 10 września 2009 roku. 
Był kiedyś transmitowany na TVN7, niestety już nie.
Opis fabuły
Cztery miesiące po tragicznym wypadku samochodowym, 
w którym giną rodzice 17-letniej Eleny Gilbert i jej 15-letniego brata Jeremy’ego ciągle próbują poradzić sobie ze smutkiem i iść naprzód. Z początkiem nowego roku szkolnego, Elena i jej przyjaciele są zafascynowani nowym przystojnym i tajemniczym uczniem Stefanem Salvatore. Stefan i Elena natychmiast zwracają na siebie uwagę, Elena nie ma pojęcia, że Stefan jest półtora wiecznym wampirem, starającym się żyć spokojnie wśród ludzi, kiedy jego brat Damon jest uosobieniem przemocy i brutalnego wampira. Teraz ci dwaj wampirzy bracia – jeden dobry, drugi zły – toczą wojnę o duszę Eleny i jej przyjaciół, rodziny i mieszkańców małego miasteczka Mystic Falls, w stanie Virginia. Elena po pewnym czasie staje się wampirem, pozostawia Stefana, ponieważ on za wszelką cenę chce zdobyć lekarstwo na wampiryzm nie akceptując jej nowego charakteru.
Obsada
Nina Dobrev - serialowa Elena Gilbert i Katherine Pierce




Ian Somerhalder - serialowy Damon Salvatore <3
Paul Wesley - serialowy Stefan Salvatore

Candice Accola - serialowa Caroline Forbes

Kat Graham - serialowa Bonnie Bennett

Steven R. McQueen - serialowy Jeremy Gilbert
Zach Roerig - serialowy Matt Donovan


Michael Trevino - serialowy Tyler Lockwood


Joseph Morgan - serialowy Klaus Mikaelson
Claire Holt - Rebekah Mikealson
Daniel Gillies - serialowy Elijah Mikealson
Myślę, że to najważniejsi bohaterowie serialu. Elijah, Rebekah oraz Klaus są na razie w serialu The Originals, który jest powiązany z TVD.
Dopinguję związek Eleny z Damonem. Liczę też, że powiedzie się Caroline i Klausowi, Elijah i Hayley (jest wilkołakiem, co prawda nie wspomniałam o niej, ale jeśli chcecie się dowiedzieć coś wiecej o niej - piszcie w komentarzu ;] ) oraz Stefanowi i Katherine.
Polecam gorąco ten serial. Mnie wciągnął od pierwszego odcinka. I było wtedy zdecydowanie łatwiej, bo mogłam obejrzeć całe 4 sezony, po 22 odcinki na raz, a teraz muszę czekać tydzień. :/
Oczywiście oglądam przetłumaczone odcinki na kinomaniak.tv ,
nie trzeba się rejestrować, lecz ja mam konto. 


A tak już z innej beczki:
Kilka dni temu przyszły moje air maxy ! :D
Już od dawna chciałam je mieć, no i wreszcie mam. :3 
Ehh.. no dobra, chyba czas iść się trochę pouczyć, chociaż wątpie, żeby o tej godzinie coś jeszcze weszło mi do głowy, ale spróbować muszę.
Miłej nocki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz