Liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Serialowy ulubieniec

No hej :)
Nadal strasznie zimno. :/
Jutro w szkole mam próbne testy gimnazjalne. Niby powinnam się uczyć, ale tak mi się nie chce. ;____;
Myślałam trochę nad tym co mogłabym pisać na moim blogu i doszłam do wniosku, że może napiszę jakieś opowiadanie. Co o tym sądzicie? W następnym poście mogłabym już napisać. Albo może wy byście pisali opowiadania i wysyłali na mojego maila, też nie byłoby źle. :)
_______________________________________________________Moim ukochanym aktorem jest Ian Somerhalder. ♥♥♥































Ian Joseph Somerhalder
 ur. 8 grudnia 1978 (35 lat)
miejsce ur. Covington w Luizjanie
wzrost: 1,76m
Ma piękne błękitne oczy i rumiane policzki, co sprawia trochę kłopotu przy make-up'ach do sesji zdjęciowych i filmów.
z zawodu: aktor, model, producent filmowy
rodzeństwo: brat - Robert, siostra - Robyn
Karierę modela rozpoczął już w wieku 10 lat.
Znany przede wszystkim z serialu Pamiętniki Wampirów (kocham ten serial) jako Damon Salvatore. 
Do niedawna był w związku z Niną Dobrev - serialową Eleną Gilbert.
Dobrze grał swoje role, osobiście nie miałam okazji wiele ich oglądnąć, ale z tych co widziałam to najbardziej przypadł mi do gustu jako Dexter z filmu Puls.
Damon z ekipą serialu TVD (The Vampires Diaries). W kolejnym poście
skupie się bardziej na serialu.
















                     
Ian z Niną ♥



































Ciekawostki:
-Ma bliznę na brodzie.
-Na uniwersytecie grał w piłkę nożną i baseball. 
-Pierwszy pocałunek zaliczył w piątej klasie, gdy był na łyżwach.
-Sporadycznie pali papierosy, ale woli cygara.
-Pięknie maluje.
-Ma psa Inu Shiba.
-Lubi jogę, jeździć na rowerze i spędzać święta relaksacyjne z rodziną.
-Jego ulubionym kolorem jest turkus.
-W wolnych chwilach zajmuje się łucznictwem lub jeździ konno.
-Jego rodzice rozwiedli się, gdy miał 13 lat.
-Jest leworęczny.
-Ulubiony gatunek muzyki - rock.
-Przyznał, że jest maniakiem czystości i bierze prysznic ok. 3 razy dziennie.
-Studiował aktorstwo w Nowym Jorku.
-Jego ulubiona piosenka to 15 Steps - Radiohead
-Lubi czerwone wino.
-Ma dom w Los Angeles. W 2011 roku kupił mieszkanie w  Atlancie.
-Ulubiony film - Absolwent.
-Nie jest wielkim fanem imprezowania.
-Na casting do serialu TVD przymierzał się do roli Stefana.
-Stwierdził, że chciałby kupić sobie mieszkanie w Wenecji by móc częściej odwiedzać Europę.

"Dead guy on LOST now undead on The Vampire Diaries"~Ian
"Raz w życiu zdarza się dziewczyna, z którą nadajesz nazwy gwiazdom."~Ian w roli serialu Zagubieni

Iana można znaleźć na Twitterze pod adresem:
https://twitter.com/iansomerhalder
I na instagramie:
http://instagram.com/iansomerhalder

Póki co, to tyle o Somerhalderze.
Myślę, że jeszcze nie raz poruszę jego temat, ale na razie odkładam go na bok.
Na koniec życzę wam jeszcze miłego wieczoru a ja chyba jednak spróbuję się pouczyć. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz